Picuket the Instagram Web Viewer

#Perhentianchampion

Posts tagged as #perhentianchampion on Instagram

43 Posts

Lagi dan lagi pakej dari kami @perhentian.champion .
.

Tempat pulau perhentian kecil @ kampung nelayan
.

Pilih je tarikh dan terus whatsapp kami
. ☎️
Pakej dari kami @perhentian.champion. .
.

Pulau perhentian kecil @ kampung nelayan. .
.
.

Pilih je tarikh dan terus whatsapp kami
. ☎️014.507.7338
Hari molek cuaca molek kta happy2 lah...😁😁😁 #perhentianislandchampion 
#perhentianislandchampion 
#perhentianislandchampion 
#perhentianchampion
Sapa pernah dtg sni sila like..
Yng xprnh dtg xkan nk like shja cri lah #perhentianchampion

#perhentianislandchampion 
#perhentianislandchampion 
#perhent
Otw ke tempat kerja..no trafic jem today👌

#perhentianchampion 
#perhentianislandchampion
Jom ke pulau perhentian dengan bajet yang super duper murah berbaloi2. .

Uolsss harus la cepat2 booking sebab bilik sangat2 terhad 😊
.

For booking👇
Perrr hijau nye air..hbs tak kan nk tngok jer kot meh lah perhentian,rugi spe tak merasa sndri..jom booked rmai kat #perhentianchampion
#like4like
#terengg
Pakej untk bln 7 dan 8 msih lg ada kosong,sesiapa yng blm lg booked blh lh booked skrang dan wsap jer kami
. 
Jom booked👇👇👇 📲014.507.7338
📲0
Selamat malam awak2. Awak nak tengok saja ke dorang datang pulau perhentian?? Happy enjoy gila kot. .

Terima kasih daun keladi awak pilih @perhentian.cham